Hoppa till innehåll

Bröllop tjugofjärde september

13 oktober 2011

I helgen var det än en gång dags för mig att plåta ett bröllop. Denna gången åt Isaks syster och hennes man Daniel. De gifte sig i utan för Stockholm och själva plåtningen ägde rum bland annat vid Karlaplan där denna bilden är tagen. Jag har inte hunnit redigera så mycket än men ska försöka se till att det kommer upp lite fler bilder om så brudparet tillåter.

Livet i allmänhet börjar dra sig mot Uppsala på allvar. Jag jobbar halvtid där nu på ett filmproduktionsbolag och har snart bostad (!). Jag börjar så smått planera mitt egna bröllop tillsammans med HAN och jag saknar att gå fotoskola för där hade man all tid i världen att fota, nu är det mer sällan. Men jag ska ta tag i det, skaffa mig en egen hemsida och se till så jag får bröllop att fota nu framöver.

so long.

No comments yet

Lämna en kommentar