Hoppa till innehåll

Brooke close

26 mars 2011

Mitt portfolio är typ klar nu. Jag har printat en massa idag på papper som kostar skjortan. Men fint blev det och därmed värt. Två gamla Viebäckelever vid namn Rowan och Emma var här idag och berättade om Gamleby fotoskola och kollade på ansökningsbilder. Nu tror jag att jag har mina 10 bilder dit klara, vilket känns skönt. Kvar nu är tre bilder till Biskop-Arnö. Det börjar gå mot sitt slut, mars månad som har bestått av egna projekt och ansökningar. Skrämmande att ännu en månad har gått men så sjukt skönt för om en vecka bär det av till ett land jag aldrig varit i men så gärna velat åka till – USA.

One Comment leave one →
  1. 28 mars 2011 22:03

    Du är grym. Du är grym. Du är grym. Du är grym Paulina!!!!!!!

    Jag älskar denna bilden. Längtar tills jag får se ditt portfolio.

Lämna en kommentar