Hoppa till innehåll

Jag har glömt

10 augusti 2011

Jag kom på mig själv att jag faktiskt har glömt att det har varit en riktigt sommar för min del. Jag var ju till och med på seglingssemester med bland annat underbara Signe ovan. Det är lätt att inte komma ihåg det när graderna kryper nedåt, Frizon har börjat (som brukar vara finalen på sommaren), min höst planeras för fullt, om inte synligt så planeras den i mitt huvud. Jag är ändå vid gott mod trots att underbara sommartiden börjar gå mot sitt slut för det är så mycket framför mig. Det vankas bröllop till hösten, resa efter nyår och en vår full av planering inför mitt eget bröllop. Jag har jobb nu också vilket känns när man inte har jobbat på ett år, shame on me. Förväntan börjar stiga inför allt. Bara en hel del att fixa med. Mitt i allt får man inte glömma alla fina stunder som man nyligen haft, hade för ett halvår sedan eller det som hände förr.

No comments yet

Lämna en kommentar