Hoppa till innehåll

modelone

23 maj 2011

Modell: Linn, hår&make: Jenny Wall, Assistent:Helena Berg, Foto&retusch: Paulina Johansson

Hektiskt helg. Under lördag plåtade jag och assade vart om vart annat med Helena. Vi plåtade modeller från modelone. Det var kul, och hektiskt. På kvällen åkte jag otippat nog med min kusin till min vän Joel där Isak redan befann sig. Vi åt grillat tillsammans och gjorde våfflor till efterrätt. På söndagen var jag med Isak, åkte bil till favoritplatserna i Småland och lämnade ett stycke historia på trä. Sedan hann jag spela lite volleyboll innan vi var i somriga forngården i Vetlanda där vi blev bjudna på fika av mormor och morfar. Därefter var Isak tvungen att återvända till Stockholm. det blev i allafall 24 underbara timmar med fästmannen!


2 kommentarer leave one →
  1. 24 maj 2011 20:32

    Fin bild! Väldigt ungdomligt och fräsch:)
    Du verkar ha haft en mysig helg också:)

    kramar

  2. Celina permalink
    26 maj 2011 09:40

    Fantastisk!
    Feeling.

Lämna en kommentar