Hoppa till innehåll

Min dag

12 maj 2011

Idag äntligen är det dagen som jag har väntat på sen den 17 maj 2010. Då var jag på ansökningsdag på Viebäck och nu är det min tur att sitta där framme i Vilhelminasalen och berätta hur fantastiskt det är att gå på Viebäck och sedan ska jag vara med på en intervju. Förra året stod jag där inne med två okända personer. En av dem lärde jag känna – Basse och nu är det vi två som ska stå där inne och bedöma de nya eleverna. Som sagt var, det kommer bli en sjukt bra dag och det hela avslutas med att jag åker till Stockholm och träffar fästmannen min, och ja, jag är förlovad! Bo ovan är en pensionär som jag träffade på min gata och han fick bli ett av tre porträtt som vi ska visa upp för Anders Petersen.

One Comment leave one →
  1. Johannes permalink
    12 maj 2011 13:10

    yeey syrran kommer till storstan!!!

Lämna en kommentar